Medlemsregistret

Är du medlem i föreningen men får inga mejl? Då har vi antagligen felaktig eller ingen mejladress till dig. Läs nedan vad som gäller för medlemsinformation respektive Bidraget.

Ännu inte medlem? Läs mer och anmäl dig här

Medlemsinformation

Medlemsinformation skickas ut genom SBR:s medlemsregister. Du anger/ändrar själv din mejladress och andra kontaktuppgifter i medlemsregistret. Uppsala biodlarförening kan inte hjälpa dig med ärenden gällande medlemssystemet.

• Logga in här med ditt användarnamn och lösenord.
  • Instruktioner finns på sidan för att skapa konto eller byta lösenord.

Har du

• inte tidigare registrerat en mejladress, eller om
  • du inte längre har tillgång till den mejladress som du registrerat, eller om
  • du tror att du har blockerat din mejladress från medlemssystemets utskick

så ska du kontakta Biodlarnas kansli på medlem@biodlarna.se

Bidraget

Vem som helst kan prenumerera på Bidraget med formuläret i det gula fältet längst ner på hemsidan.

I varje Bidraget finns en länk som du kan använda om du vill sluta prenumerera. Det finns ingen koppling mellan Bidraget och medlemsregistret.

• Du som är ny medlem eller som registrerar en ny mejladress i medlemsregistret måste själv börja prenumerera på Bidraget. Föreningen får inte lägga till dig som prenumerant, på grund av aktuell dataskyddslagstiftning.